Zondag 14 oktober

14 oktober 2018 - Oliva, Spanje

Zondag 14 oktober

Om zeven uur is het helder, binnen 19º en buiten 17º.

VAKANTIE

Onder het ontbijt hebben we besloten toch een stukje te gaan fietsen en een barretje/restaurant direct aan de kust te zoeken en daar een tijdje te vertoeven. Hadden we vorige week ook gedaan en dat was goed bevallen.

Nadat de fietsen van de camper waren gehaald zijn we omstreeks half elf vertrokken richting Denia waar we tegen half twaalf een restaurant met zicht op duinen en zee vonden dat open was. Daar hebben we een hele poos gezeten. Voordat we daar weer vertrokken nog even het strand op gelopen.

Om kwart voor twee waren we terug en hebben het laatste stuk ook nog even gekeken of er een alternatieve weg was omdat de heenweg naar de camping voor de camper erg smal was. Deze was er wel, via de naburige camping, maar een aantal takken waren te laag. Dus we moeten via dezelfde weg de camping weer verlaten.

Op het moment dat we bij de camper kwamen vielen er enkele druppels. Hennie snel de fietsen erop en Marion de tafel inruimen en de stoelen inklappen. Net toen het iets harder ging druppelen hadden we alles in de camper. De verwachting is dat het tot laat in de avond min of meer zal blijven regenen. Nu om vijf uur is het iets harder gaan regenen. We hoeven de camper niet uit en morgen zal het weer mooi weer zijn, dus klagen, NEEN.