Marion & Hennie Rupert

Foto’s:
236

Over ons

In augustus 2016 hebben we de camper Challenger Genesis 46 Birthday van twee jaar oud gekocht, maar zag er zo goed dat het voor ons als een nieuwe gold.

Onze eerste korte reis was naar Ellemeet in Zeeland. Daarna een rondje Ostfriesland in Duitsland met onder andere een bezoek aan de werf Meyer in Papenburg.

Het rondje IJsselmeer hebben we wegens ziekte moeten afbreken.

In 2017 hebben we ruim twee weken op de camping De Razende Bol bij De Koog, Texel gestaan. In de zomer drie dagen met onze kleinkinderen erop uit geweest en daarna met de hele familie een week op de camping De Vledder gestaan.

August/september vijf weken in Kroatië geweest.

Over onze reis

2018 In januari een groepsreis naar Zuid Afrika gemaakt. Eind maart, begin april, ruim drie weken bij onze familie in Colombia geweest.

Zaterdag 25 augustus begint onze reis naar Spanje. Het is de bedoeling dat we de kustlijn aanhouden met af en toe uitstapjes het binnenland in. We hebben veel informatie en links naar site bij ons, zodat we, wanneer we ergens staan, ons zelf kunnen informeren over wat de streek ons te bieden heeft.

Bezochte landen

Wij hebben 5 landen (2%) bezocht:

Duitsland, Frankrijk, Kroatië, Nederland, Spanje.