Argeles-Sur-Mer

27 augustus 2018 - Argelès-sur-Mer, Frankrijk

Zondag 26 augustus

Omstreeks 7 uur worden we wakker, Marion met een pijnlijke nek en ik met een zere rug, deze dag begint dus goed. Hoe komen we eraan, maar belangrijker, hoe komen we ervan af?

Het was om 7 uur onbewolkt en erg koud, 8 graden.

Om 8 uur kunnen we vertrekken. Het is zondag en rustig op straat, we houden een pittige snelheid aan. In de loop van de ochtend wordt het steeds drukker, maar dan vooral het verkeer uit de tegenovergestelde richting, veel huiswaarts kerende vakantiegangers. ‘s Middags gaf dat daar regelmatig langzaam rijdend en stilstaand verkeer. Wij konden wel zingen: we gaan nog niet naar huis, nog lange niet.

Wel hadden wij wat extra oponthoud, vergeten te tanken, dus nog een keer een stop, extra slapen. Daardoor kwamen we pas tegen 18:00 uur aan in Argeles-Sur-Mer. Druk dat het er was. We konden de camping die we uitgezocht hadden niet vinden, uiteindelijk maar een andere gezocht, camping Sunelia Les Pins. Daar een plaatsje uitgezocht, er waren er nog een tiental vrij. Omstreeks 9 uur konden we buiten eten.

Het was vandaag helder weer met een temperatuur van 32 graden in Argeles-Sur-Mer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carel:
    27 augustus 2018
    Het was een hele tocht tot in Zuid Frankrijk vandaar de stijfheid.
    Een vraag:
    mag ik deze reislogger aan anderen doorsturen of willen jullie zelf bepalen wie het lzen mag.
    Ik dacht aan Nel?

Hennie
  3. Hennie:
    29 augustus 2018
    Hallo Carel,

Op jouw vraag om de Reislogger door te mogen sturen was ik iets te ad rem met mijn antwoord. Wat wij in de Reislogger vermelden is soms wat persoonlijk en voor familie en vrienden kan dat, maar voor mensen daarbuiten vinden we dat niet zo geslaagd. Dus als je het nog niet doorgegeven hebt dan ook liever niet. Dank je.

Hennie