Donderdag 27 september

30 september 2018 - Montserrat, Spanje

Donderdag 27 september

Vanmorgen is het een stuk frisser, binnen 17º en buiten 13º. Boven ons helder en boven de bergen wat bewolking.

Nu staan we met 12 campers.

Marion had slecht geslapen en omdat we vandaag de tijd hebben, heeft ze tot half tien in bed gelegen.

De boel een beetje voor vertrek gereed gemaakt en toen een licht ontbijt in het restaurant genomen, we hadden nog niet zo’n honger na de paella van gisterenavond. Marion lust nog niet zoveel, haar smaak is nog niet in orde en Hennie had te veel bloedworst gegeten.

Om elf uur zijn we vertrokken voor een tour in de omgeving, nog een keer de beroemde bergen van Montserrat zien. Dat is goed gelukt, we hebben ze van verschillende kanten gezien. Ook vandaag was het weer nevelig, we reden zelfs door een mistvlaag. En de zon stond soms verkeerd om een goede foto te maken.

Vanuit de tour de navi ingesteld op Tarragona. Om 15:45 uur kwamen we aan op camping Torre de La Mora, ongeveer 10 km voor Tarragona. Tegen 16:45 uur hadden we een plek en de camper opgesteld.

We staan op de tweede rij en kunnen door de eerste rij heen nog een glimp van de zee opvangen. Vanuit de camper is het 60 meter naar links en dan 50 meter naar rechts en we zijn op het strand. De komende dagen schijnt het droog en zonnig te worden, dus kunnen we het hier wel een paar dagen uithouden.

Verder de geëigende procedure.