Maandag 24 september

27 september 2018 - Mataró, Spanje

Maandag 24 september

Half acht, het is bewolkt, binnen 23º en buiten 21º.

Hoofdpijn van Marion is, ondanks een goed nachtrust, niet echt verminderd. Ze ontbijt nu wel mee, maar gaat nog niet van harte. Voor het ontbijt haar bed afgehaald en de rest van de was verzameld en in de wasmachine gestopt, kan deze onder het ontbijt z’n werk doen. Erna de was opgehangen, heeft ze aan Hennie over gelaten, zij was er niet toe in staat. Ook het afhalen liet ze aan Hennie over, evenals het bed weer opmaken, ze moest lijdzaam toekijken. Het opvouwen heeft haar al de nodige moeite gekost. Een groot deel van de dag is ze uit bed gebleven, maar eigenlijk was het niet veel beter als gisteren, we hadden gehoopt dat de verbetering van gisteren zich vandaag zou doorzetten.

’s Middags is ze weer een poos naar bed geweest en een beetje geslapen, maar dat had haar geen goed gedaan, haar hoofd voelde nu nog rotter aan, later werd het weer wat beter. ‘s Avonds heeft ze ook weer mee gegeten, maar ook dat hield niet over. Het afwassen heeft ze ook aan Hennie overgelaten. Om even wat anders te ervaren is ze toch mee geweest om in het restaurant koffie te drinken. Koffie kost 1,25€ en smaakt redelijk goed.

Morgen maar zien wat we gaan doen.