Vrijdag 12 oktober

13 oktober 2018 - Oliva, Spanje

Om zeven uur was het helder, binnen 21º en buiten 16º.

Nadat we eerst water ingenomen hebben zijn we tegen half elf vertrokken naar camping Azul nabij Oliva. Het eerste gedeelte ging dicht langs de kust, vervolgens werden we onbedoeld over de provinciale weg geleid. Na Oliva moesten we linksaf, het laatste stuk was de weg erg smal, onze camper kon er net door.

Op de camping aangekomen, ongeveer 13:00 uur, kregen we een plattegrond mee met erop de vrije plaatsen. De meeste vrije plaatsen waren te smal of te lage takken. Uiteindelijk bleek plek 44 op de derde rij van de duinen geschikt.

Was nog even moeilijk met indraaien, maar verder konden we er prima staan, al is het wel smal.

Een tijdje gerust en geslapen en tegen vijf uur even de zee in. Weer een tijdje gerust (gelezen) en tegen zeven uur het eten klaar gemaakt. Na de afwas koffie gedronken bij de buren, Camping Euro, de bar op onze camping was vol, proberen we een andere keer nog wel.