Zaterdag 6 oktober

7 oktober 2018 - Oropesa del Mar, Spanje

Om zeven uur is het binnen 19º en buiten 17º.

We doen het vandaag rustig aan. Na het ontbijt aan de boulevard koffie gedronken en omstreeks elf uur vertrokken naar camping Torre la Sal 2 in Ribera de Cabanes (Castellon). Om half twee stonden we op de plek. Er waren nog maar twee plekken vrij, het schijnt een hele populaire camping te zijn. Er zijn twee terreinen, op ons terrein is negen van de tien een camper. Op het andere terrein, aan de overkant van de straat, is het ongeveer acht op de tien. We wilden in eerste instantie op camping Torre la Sal gaan staan, maar op de receptie was men zeer onvriendelijk, dus dan maar naar de buren die wel duurder zijn.

Na de lunch eerst stofzuigen (Hennie) en siësta houden (Marion).

Na de thee naar het strand waarvan we tegen zessen terugkeerden. Eerst een uurtje bijkomen en dan eten klaar maken, eten en afwassen. Voor de koffie nog de camping verkend, drie restaurants en drie zwembaden.